Височанська селищна рада
• Оголошує конкурс
• на заміщення вакантної посади
• начальника відділу соціально-економічного розвиткуВисочанської селищної ради.
• Вимоги конкурсантів:
• громадянство України;
• вища освіта відповідного (економічного/фінансового) професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
• стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років;
• володіння державною мовою;
• знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування та у сфері економіки, фінансів;
• вільне користування комп’ютером та основними програмними засобами;
• необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.
Повинен знати Конституцію України, закони України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження КМУ, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства, основи психології, правила внутрішнього розпорядку, правила ділового етикету, правила охорон праці та протипожежної безпеки, основні програми для роботи на комп’ютері.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України « Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства у сфері бюджету та фінансів.
Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи :
• Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
• Заповнену Особову картка ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
• Дві фотокартки розміром 4 х 6 см
• Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
• Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік( надається у вигляді роздрукованого примірники заповненої декларації на офіційному сайті НАЗК);
• Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборои, визначені частиною третьою або четвертою статі 1 Закону України « Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
• Копію паспорту разом з оригіналом;
• Копію військового квітка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
• Копію документа про загальну середню освіту ( з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета ( дисципліни) , або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою ( ст. 10 Закону України « Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо)
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
смт Бабаї, площа Михайлівська,2
Тел.745-82-47