Задньопривідний трактор із двигуном 18 к. с.: простий, дуже маневрений, компактний і недорогий, але водночас досить потужний, багатофункціональний і надійний. Дозволений до експлуатації на дорогах загального користування на відміну від мотоблоків.
Призначений для виконання широкого спектра сільськогосподарських, транспортних та інших видів робіт у приватних домогосподарствах, дрібних і середніх фермерських господарствах, комунальних службах.
Має досить багато вільного місця для водія, раціональне розташування органів управління, зручне сидіння на пружинах, що відкидається вперед. Дзеркала заднього виду великі, прямокутні, закріплені на жорстких кронштейнах. Є задня фара для роботи в темний час доби.
Оснащений економічним дизельним одноциліндровим двигуном із водяним охолодженням і електростартером. Гальма барабанного типу, педалі роздільні для правого й лівого коліс. Є стоянкове гальмо.
Трансмісія комбінована: клинопасова передача, дводискове сухе зчеплення, шестеренчаста коробка передач тракторного типу, що забезпечує 3 швидкості руху вперед і задній хід. Також є додаткова коробка на два положення: знижена й підвищена передачі. Передня й задня колії регульовані. Півосі заднього моста подовжені, збільшеного діаметра. Диференціал заднього моста має блокування
Причіпний пристрій і навісна система мотоблочного типу, але встановлені гідронасос і гідроциліндри подвійної дії для задньої та для передньої навісних систем із гідравлічним керуванням. Гідророзподільник має 4 режими роботи: підйом, опускання, фіксований і плаваючий. Живлення гідросистеми від окремого масляного бака.
Привід заднього навісного обладнання здійснюється від шпонкового вала відбору потужності, розташованого з правого боку коробки передач. Привід переднього навісного обладнання здійснюється з ведучого шківа трансмісії, для цього на ньому передбачені спеціальні вільні струмки.
Трактор агрегатується з різним навісним обладнанням, зокрема з активними роторними ґрунтофрезами шириною до 1200 мм, з плугами, сівалками, копалками, а також із транспортними причепами та напівпричепами.
Конструктивні особливості:
• Гідравлічна система з плаваючим режимом роботи
• Розсувна передня балка (ступінчасте регулювання колії)
• Подовжені півосі заднього моста (плавне регулювання колії)
• Збільшений діаметр задніх півосей
• Задні гальма барабанного типу
• Роздільні педалі гальм на праве й ліве колесо
• Стоянкове гальмо
• Посилена рама
• Роздільне регулювання положення двигуна на рамі в поздовжньому й поперечному напрямках
• Електрогенератор потужністю 200 Вт
• Зручне розташування органів керування
• Глушник із захистом від можливих опіків, виведений вниз під раму
• Паливний фільтр із металевою колбою відстійника
• Повітряний фільтр контактно-масляного типу
• Важіль ручного регулювання подачі палива
• Декомпресор
• Ведучий шків із п’ятьма струмками
• Трикулачкове дводискове зчеплення, поєднане з веденим шківом
• Механізм автоматичного натягу пасової передачі.
• Повноцінне блокування півосей задніх коліс без фіксації важеля вмикання
• Електростартер
• Розподільник гідронавіски винесений вгору між сидінням і правим крилом (є можливість переставляння)
• Жорстка стійка приладової панелі
Комплектація:
• Комфортне сидіння на пружинах, відкидається вперед
• Великі дзеркала заднього виду
• Покажчик тиску масла, покажчик температури охолоджувальної рідини, цифровий лічильник мотогодин, цифровий вольтметр
• Звуковий сигнал
• Дальнє/ближнє світло, покажчики поворотів
• Комбінований перемикач режимів роботи електроосвітлювальних приладів на стійці під кермом
• Вимикач маси
• АКБ ємністю 45А∙год
• Аварійна сигналізація
• Задня додаткова фара
• Ящик для ЗІП
• Передні крила
• Гідравлічна система для задньої навіски: гідроциліндр і комплект шлангів
• Гідравлічна система для передньої навіски: гідроциліндр і комплект шлангів
• Рукоятка швидкого обертання керма
Трактор може комплектуватися роторними ґрунтофрезами різних моделей:
• ДТЗ 180
• 100 DW-150 RX
• ФН-100МБ/2
Купити трактор ДТЗ 180 можна по всій території України у наших офіційних представників тел